- WeHeartIt

   
 
Soho babes & snart är det redan godnatt igen. Har inte haft suget på att blogga riktigt ikväll, därför blev det ett sent inlägg på bloggen, då jag har varit lite gnällig under kvällen. 
Men dagen gick superbra i restaurangen. Min grupp "fisk gruppen" sålde 33 tallrika av 37 st fiskar vi lagade så våran mat var populär det vi gjorde (Ångad torsk med grön currysås & wookade nudlar/grönsaker) & på tal om namnet på gruppen så är vi den gruppen som tar hand om fisken ett tag framöver. Älskar ju fisk så passar mig perfekt. Alternativet som finns att välja på på restaurangen är, fisk, veg & kött meny. 
 
Och YEEEY!! Från och med i morgon äter jag inte frukost hemma på morgonen längre. Utan på frukostrasten klockan 09:00 i skolan, vilket innebär att jag kan sova hela 30-40 minuter längre, det hurra vi för!! 
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback