- Dagens Outfits

                                   
                                   Tröja: Gina T     ¦    Leggings: New Yorker 
 
Soho babes! Då var det första oktober idag och såhär ser jag ut idag med Cecar i bakgrunden. Sitter och funderar på hur tiden kan gå så fort! Nästan lite läskigt ^^

Och idag är man himla trött, känns nästan som om att man går i sömnen haha. Men det stoppar inte plugget för det. & så ska man ju träffa en kompis sedan om några timmar då jag ska ta med mig Will också. 
 
XOXO

Kommentarer
Amanda von walden ♥ säger:

sv; roligt helg låter det som du haft, härligt! Yes allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)

2013-10-01 | 22:19:21
Bloggadress: http://amandavonwalden.blogg.se
Josephine säger:

Sv; Jo, det kan den nog vara med har sett en liknande nu på h&m :)
Nja, jag har varit hos läkaren, tog en snabb runda på stan och så har jag fixat med lite papper :)
Själv då? :)

2013-10-02 | 17:07:42
Bloggadress: http://stiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback