- Julfint hos Nagini

   
   Fotograf: Camilla Nordstedt
   Kamera: iPhone 5 
 
Soho babes! Julpyntade lite hos Nagini i går kväll medan jag tog tillbaka min naturliga hårfärg. Hade massa julpynt över så varför kunde inte hon få lika fint under julen med liksom? ;) 
Vet inte vad jag fick idéen i från men fint blev det iallafall. & på tal om hårfärgningen så gick det kalas bra den här gången, som man säger: tredje gången gillt. Tänkte ta kort senare idag efter jag har hämtat Cecar hos veterinären där jag lämnade honom kl 08:00. Han ska kastreras idag! Men nu ska jag nog sova en timme till sedan blogg igen hehehe. 
 
XOXO

Kommentarer
Elin säger:

Hehehe Va gulligt ;-) ska lilla Nagini va tomte nisse med ? ;-)

2013-11-28 | 11:01:33
Bloggadress: http://syrrantheyclearly.bloggplatsen.se/
Madeleine säger:

men ååå va sött

2013-11-28 | 13:41:52
Bloggadress: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback