- Dagens Låt

                                                    
         
 
Soho babes! Rena bakdagen här idag efter tentan. Har bakat både paj till middag, sedan bakade jag även tigerkaka och sockerkaka med apelsinsmak i. Sjukt gott! ^^ 
Hade tanken att jag skulle ha åtminstonde tigerkakan klar till programmet Tonårsbossen men den behövde stå inne lägre i ugnen minnsan. Men nyss har jag iallafall mumsat i mig en bit av den medan jag pratade med min pojkvän förut. Och nu ska jag svara på kommentarer, sedan sova hade jag tänkt. 
 
XOXO

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Hejsan! :) Det hade jag verkligen och denna vecka blir det en hel del plugg faktiskt.. har tenta snart så det gäller att börja plugga i tid =) Själv då? :) Kram!

2013-10-15 | 10:50:21
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Emmie säger:

Ååå har alltid älskat den där låten!

2013-10-15 | 19:40:46
Bloggadress: http://emmieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback