- Myself & my food

  
  
 
Soho babes! I dag blev det en maträtt med musslor, räkor, sötpotatios, torsk, lax osv. så att man kan säga att jag var i "himmelriket" tidigare idag då jag älskar skaldjur & fisk. 
Allt är precis lika gott, finns ingen favorit här på bilden. Bara en minus. Sötpotatis! Sötpotatisen var inte som jag hade föreställt mig i smaken så blev lite besviken på den. Men allt annat = supergott!  Nej jag vet att det inte är så vanligt i min ålder att man gillar fisk, skaldjur osv. Men någon måste ju vara annorlunda ^^ 
 
I morgon ska jag besöka min praktikplats och presentera mig, sedan så är det lektion mellan 12:10-17:00
 
XOXO

Kommentarer
olivia ♡ - mode, foto & vardag. säger:

så fin blogg du har!

-lust med ett bloglovinbyte?

2013-11-19 | 20:36:09
Bloggadress: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback